MODELO

_cabecera MODELO

Un PDP basa a súa metodoloxía na investigación-acción-participativa (IAP). O plan será o resultado dun proceso de análise, definición de obxectivos comúns, plantexamento dunha visión estratéxica, e desenvolvemento das liñas estratéxicas máis importantes nunha serie de propostas, que se inciarán con accións concretas que busquen ser o inicio do camiño cara a consecución das propostas. Trátase pois, de superar a parte analítica dando inicio ós procesos de execución estratéxica, sentando as bases e estruturas para o desenvolmento futuro do plan, que deberá ser aberto e revisable en todo momento.

O documento do PDP dividirase en catro partes e del poderanse descolgar todo tipo de proxectos e planificacións no futuro:

Idea e ModeloQue queremos ser?

Organización e GobernanzaComo nos articulamos?

Accións e DesenvolvementoComo o materializamos?

Proxección Exterior e RelaciónsComo interactuamos coa nosa contorna?

Un PDP basa su metodología en la investigación-acción-paticipativa (IAP). El plan será el resultado de un proceso de análisis, definición de objetivos comunes, planteamientos de un visión estratégica y el desarrollo de líneas estratégicas más importantes e una series de propuestas, que se iniciarán con acciones concretas que busque ser el inicio de un camino hacia la consecución de las propuestas. Se trata por lo tanto de superar la parte analítica, dando inicio a los procesos de ejecución estratégica, sentando las bases a estructuras para el desarrollo futuro del plan, que deberá ser abierto y revisable en todo momento.

El documento del PDP se dividirá en cuatro partes y de él se podrán descolgar todo tipo de proyectos y planificaciones en el futuro:

Idea y Modelo. Que queremos ser?

Organización y Gobernanza. Cómo nos articulamos?

Accións e Desenvolvemento. Cómo lo materializamos?

Proyección Exterior y Relaciones. Como interactuamos con nuestro entorno?

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s